Doprava, reklamace a způsoby platby

Doprava a způsoby platby
V současné podporujeme pouze platbu bankovním převodem na náš účet. Při tomto způsobu platby je zákazníkovi účtováno pouze poštovné dle aktuální váhy zboží (údaje pro bankovní převod najde zákazník v potvrzovacím e-mailu po odeslání objednávky).
Zákazníkům ze Slovenska je zasíláno zboží zaplacené pouze bankovním převodem. Zboží je expedováno na základě vybraného způsobu platby. Při platbě bankovním převodem je zboží expedováno poté, co bude platba připsána na náš účet (obvykle 2-3 dny). V případě, že nebude platba za zboží připsána na náš účet, bude po 7 dnech objednávka stornována.

Vrácení zboží
Vrácení zboží spotřebitelem je možné v souladu s reklamačním řádem a zákonem 367/2000Sb bez uvedení důvodu do 14 dnů. Toto ustanovení se týká zaslaného zboží a netýká se zboží, které bylo zakoupeno osobním odběrem.
Vyjádření prodejce, zda bude žádosti o vrácení zboží vyhověno a zda jsou splněny všechny podmínky, bude spotřebiteli oznámeno do 30 dnů od data doručení vráceného zboží na adresu dodavatele. V případě přijetí vraceného zboží zpět musí spotřebitel následně podepsat dobropis na zboží, který mu bude zaslán a podepsaný dobropis doručit na adresu prodejce poštou. Na základě podepsaného dobropisu bude spotřebiteli vyplacena částka za vrácené zboží.

Důležité upozornění!
Aby bylo zboží přijato zpět, musí být splněny tyto podmínky:
- zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu, včetně originálních obalů
- zboží ani obal nesmí být jakkoliv poškozeny
- zboží nesmí jevit známky spotřeby, opotřebení či používání
- zákazník musí informovat prodávajícího nejpozději do 5 dnů od převzetí zásilky písemně e-mailem
- zákazník musí zaslat zboží doporučeně na adresu prodávajícího nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky
 - nárok na vrácení zboží má zákazník pouze v případě, že se jedná o nepoužité zboží
Následně bude zákazníkovi zaslán dobropis a částka poukázána na bankovní účet zákazníka. Reklamovat nelze zboží, které je poškozeno při dopravě od prodávajícího k zákazníkovi. Za poškození zboží v tomto případě nese odpovědnost dopravce. Povinností zákazníka je zkontrolovat při převzetí zboží stav kartonu. Pokud je obal porušený, roztržený či neodpovídá uvedená váha balíku je doporučeno balík od přepravce nepřevzít, reklamovat jeho stav a nechat zaslat nazpět.