Doprava a způsoby platby
Na výběr nabízíme dva způsoby dopravy, prostřednictvím DHL Express a České pošty.
Doprava Českou poštou je výhodná především pro zákazníky z české nebo slovenské republiky.
DHL Express - dodání do USA během 3 pracovních dnů, objednávky z Evropy jsou dodány během 2 dnů.
Česká pošta - dodací lhůty jsou 3-5 dnů v ČR, 5-7 dnů na Slovensko, do Polska, Německa a Francie. Dodání do USA a dalších zemí může trvat i 21 dnů a déle.
Zásilky neodesíláme o víkendech ani o svátcích. Zboží je expedováno na základě vybraného způsobu platby. Při platbě bankovním převodem je zboží expedováno poté, co bude platba připsána na náš účet (obvykle 2-3 dny).
V současné době podporujeme platbu kreditní kartou, prostřednictvím služby PayPal a bankovním převodem na náš účet, údaje pro bankovní převod najdete v potvrzovacím e-mailu po odeslání objednávky. Zákazníkům ze Slovenska je zasíláno zboží zaplacené kreditní kartou, přez PayPal nebo bankovním převodem. V případě, že nebude platba za zboží připsána na náš účet, bude po 7 dnech objednávka stornována.
Vrácení zboží
Vrácení zboží spotřebitelem je možné bez uvedení důvodu do 14 dnů v souladu s § 1818, § 1820 odst. 1 písm. f), § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Odstoupení od smlouvy musí být sděleno do 14 kalendářních dnů od obdržení zboží. Nepoškozené zboží musí být následně zasláno na adresu prodávajícího maximálně do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy. Toto ustanovení se týká zaslaného zboží a netýká se zboží, které bylo zakoupeno osobním odběrem.
Vyjádření prodejce, zda bude žádosti o vrácení zboží vyhověno a zda jsou splněny všechny podmínky, bude spotřebiteli oznámeno do 14 dnů od data doručení vráceného zboží na adresu dodavatele. V případě přijetí vraceného zboží zpět musí spotřebitel následně podepsat dobropis na zboží, který mu bude zaslán a podepsaný dobropis doručit na adresu prodejce poštou. Na základě podepsaného dobropisu bude spotřebiteli vyplacena částka za vrácené zboží.
Důležité upozornění!
Aby bylo zboží přijato zpět, musí být splněny tyto podmínky:
- zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu, včetně originálních obalů
- zboží ani obal nesmí být jakkoliv poškozeny
- zboží nesmí jevit známky spotřeby, opotřebení či používání
- zákazník musí informovat prodávajícího nejpozději do 5 dnů od převzetí zásilky písemně e-mailem
- zákazník musí zaslat zboží doporučeně na adresu prodávajícího nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky, resp. do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy.
- nárok na vrácení zboží má zákazník pouze v případě, že se jedná o nepoužité zboží
Následně bude zákazníkovi zaslán dobropis a částka poukázána na bankovní účet zákazníka. Reklamovat nelze zboží, které je poškozeno při dopravě od prodávajícího k zákazníkovi. Za poškození zboží v tomto případě nese odpovědnost dopravce. Povinností zákazníka je zkontrolovat při převzetí zboží stav kartonu. Pokud je obal porušený, roztržený či neodpovídá uvedená váha balíku je doporučeno balík od přepravce nepřevzít, reklamovat jeho stav a nechat zaslat nazpět.